Söndag

Ja, åter en tråkig söndag!!! :(
Helgerna går för jäkla snabbt! Så trist så.
Haft en riktigt underbar helg i vilket fall som..
I fredags gjorde jag inte allt för mycket, jobbade 8-17 därefter åt jag middag hos mamma :)
I lördags vaknade jag och Oskar gjorde scones åt oss till frukost =) Gottit, därefter gjorde vi oss iordning och begav oss till nova där Oskar köpte byxor och skor, stiligt! Hem igen och åkte till pappa på kalas. Lillebror fyllde 6 år i fredags, stor gosse =) Var där någon timme sen hemåt igen och trödde på mig min klänning för the evening.. Förfestade lite här hemma sen mot malmö och mötte upp Tommy (En mycket gammal barndomskompis) och hans vänner och Sonia (Min klasskompis från gymnasiet) :) satte oss på lille torg och snackade lite och hade riktigt trevligt :) Klockan närmade sig midnatt och vi begav oss då till breeze där vi skaka rumpa ett ex antal timmar :) sonia och jag är lika glada för att dansa :P träffade vänner där inne och det var riktigt trevligt..... Hemma sex imorse och somnade direkt! Vaknade två idag och gick ut med hundarna så dem fick springa av sig lite :) Hem igenoch beställde kinamat.. Mumma.. Åt och blev nöjd. Duschade även Molly idag, så nu är hon fluffig :)
Oskar åkte hem nu ikväll och jag gick hem till mamma och höll kafferep :)
Adrian kom nyss och snackade lite skit och hämtade hundarna.. Han är ledig imorgon medans jag sliter 8-17... :( Är så trött nu efter dessa två veckornas slit.. Men ja, kommer väl snart in i det igen :)
Nu ska jag isäng, kl e redan tolv!!! :-O Vi hörs av!! :)

Ciao Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0