Lördag

Hejsan hoppsan!

Long time no see..

Nu är operationen gjord och jag har gått mina veckor som sjukskriven, 5 veckor gick jag hemma och jag klättrade på väggarna mot slutet. Började jobba igen för 2 veckor sedan, otroligt skönt att komma in i rutinerna igen!! Hade dock mina 2 tuffa veckor nu på schemat, så man är lite trött nu. Men det är kanske inte så konstigt?! Nu är man ledig lördag och söndag och det är skönt. Jobbar igen på måndag, men har mina mindre tuffa veckor framför mig nu.. Inte illa..

Jag trivs otroligt bra med mina nya bröst! :) Jag har bröst! Det har jag inte kunnat säga i hela mitt liv, men nu så.. Är så lycklig över att jag tog modet till att verkligen göra det. Jag ångrar mig inte en sekund och jag hade lätt gjort det igen. Den känslan man hade när man vaknade upp var obeskrivlig, nästan som när man får upp sitt barn på bröstet för första gången, obeskrivligt kan jag tänka mig!! :)
Köpte en ny klänning i torsdags, och den är lite urringad. Jag med urringat liksom? inte funnits i min värld tidigare.. Äntligen kan jag känna mig kvinnlig och ha kvinnligare kläder! <3

Molly växer och står i, väger hela 2 kg nu ;) och hon är med mig på jobb och hon trivs.. Daisy bor hos Adrian nu, och jag saknar henne varje dag! Men varannan helg har jag henne, samt när jag är ledig och vill ha henne hemma. Så denna helgen är Adrians jobbehelg så Daisy spenderar helgen här <3 så mysigt. Och Molly är minst lika glad, bästa vänner dem dära två!

Nu ska jag alldeles strax äta lite frukost, sen därefter till nova och se om jag hittar ett par skor, jag behöver ju det som har sådär 30 par skor :/ men är man skoman så är man ;P Sen blir det kalas hos pappa, lillebror fyllde SEX år igår, stor kille.. Minns när han kom till världen och pappa ringde.. Galet vad tiden går.. Så det blir kalas för hela slanten idag och ska även då träffa farmor och Gubben :)
Ikväll blir det utgång med vännerna, skaka rumpan lite... Ska bli riktigt roligt.. längesedan jag var ute och släppte loss.. Hoppas på en lyckad kväll <3

Nu ska jag gå och äta lite frukost och sen in i duschen. Tänkte bara uppdatera lite :)

See ya later! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0