Ljusare framtid

Ja, nu ser framtiden lite ljusare ut, jag mår bättre och jag är lycklig i min tillvaro :)
Men jag har fortfarande beslutsångest inför vissa saker, men jag måste snart ta och göra mina val och beslut. Detta håller inte mer.. Jag kan inte avvakta och kanske såra folk i slutändan... Det funkar inte så!
Jag är en kluven liten själ som inte vet vad jag vill eller vad jag kan.. Vet inte vad jag har eller vad jag kan få. Massa tankar i mitt lilla huvud, och jag klarar snart inte att trycka in mer där inne! Tur jag inte går i skolan för tillfället, får inte in ny kunskap nu..
Ja, nu ska jag väl inte klaga mer, eller vad säger ni? tänk positivt...

Inte mycket har hänt nu på senaste tid, allt är för rutinerat i mitt liv... Jobb, äta, daisy, sova, jobb, äta, daisy sova.. Typ :) Imorgon jobbar jag igen, 8-17. Fredag sjukgymnast och kanske shopping till helgen med Alf :) Kan bli trevligt :)

Nu ska jag snart sova, upp imorgon bitti som vanligt.. Nu kallar duschen :) See you soon..

Ciao Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0