4 år med Adrian idag :)

Ja, idag 4e september är det 4 år för mig och Adrian :) Tänk vad tiden ibland går snabbt, men ibland känns ju tiden rätt seg! Men kan inte tänka mig att vi hållt ihop i 4 hela år, känns lite overkligt med tanke på allt vi varit med om.. Men vi har hunnit med mycket :) Kan dock inte fira med Adrian då han är på läger med skolan :/ han åkte igår och kommer inte hem försen om 7 dar, så vi får fira det när han kommer hem igen! Han missar även Daisy`s 2 års dag som är den 9e september.. Även det får han fira med henne, jag firar henne på onsdag :)
Undrar vad Adrian tänkt igenom vad vi ska göra som 4 års grej :) han har haft väldans länge på sig att komma på något!!
Men men.. så kan det gå :)
nu måste jag in i duschen, ska börja jobba 17-15.... :/

Ha det super bra!

älskar och saknar dig Adrian!!

Ciao Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0