Ålaaaand! :)

YaY är på Åland!! äntligen... iofs är det fredag idag och vi har varit här sedan i tisdags.. Vi far hem imorgon bitti =( Himla trist faktiskt.. Skönt att ha kommit hemifrån litegrann.. Nu längtar man bara tills Emma och nicke kommer ner till oss =)
Dem har otroligt härligt landskap här, mycket djur och natur. Verkligen en mycket sevärdig plats!! Och deras lägenhet är grymt mysig.. *avis* Nu får dem allt komma till oss snart!! så att det intr dröjer tills vi ses nästa gång =( Kommer kännas skumt att åka härifrån imorgon =(

Imorgon kommer vi hem vid fem snåret. Då blir det väl att packa upp och städa lite smått.. Sen kanske filmkväll med vännerna.. Söndag blir det tvätt...... najs... :/ måndag ska jag till sjukgymnasten.. hoppas på en förändríng där... På onsdag börjar jag jobba igen efter tre veckors semester.. Tungt... Jobbar 15-08... suckelisuck... Ångest...

Nä nu ska vi ha vilodag idag!! vart ute igår, ap kul hade vi :) Dansa järnet jag och Emma :) Imorgon lägger jag upp bilder på facebook. Kolla kolla kolla...!!

Ha det fint gott folk!!
Ciao Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0