Tisdag!

God morgon, God morgon!
Steg upp för en liten stund sedan, men vaknade först vid nio, sen halv tio och så vidare men orkade inte somna om så jag gick upp vid halv elva när Adrian även ringde mig :) Satte på en kopp kaffe och satte mig på balkongen i solen och beundra mina blommor :) Som sagt har jag planterat en massa blommor på balkongen :) Min hobby för er som inte visste :)

Idag bär det av till jobb vid 17, slutar 8 imorgon bitti. Sen är jag ledig onsdag, torsdag och fredag :) Najs.. Sen 24 h pass i helgen.. 
Imorgon efter jobb ska jag direkt hem till mamma och bror, ska följa med mamma och inskola Sammy på dagis :) Han har fått en plats nu närmre mammas hem.. Ska bli intressant och se hur det går.. Han var ju alldeles facinerad när vi var där och hälsa på, han peka på allt och snackade i ett. Så det blir nog lyckat =) Efter det blir det nog hem och dricka kaffe hos mamma och se bege mig hemåt. Om jag inte orkar städa idag blir det imorgon :P

Vi hade mysbesök igår, Sussi, Omar, Beri, Fille, Padde och Danne kom förbi och sa hej. Jag bakade en tårta som vi alla mumsade på :) Den tog slut på 10 sec dock.. :) Men det bevisar ju att dem tyckte om den ;P Så nu kan ni tänka er vilken disk vi har, och diskmaskinen är inte installerad ännu! Får ringa och påminna dem tror jag.. Så dem vet att det är brådskande.. Hehe.. annars tar dem väl det när dem får tid, vilket inte händer så ofta. Nej ringa och påminna!!
Vi såg filmen 21 igår, eller ja. Jag somnade i början sen somna vi alla en efter en! :) Jag hade ju varit vaken sen halv sju på morgonen och jobbat hela dagen så jag var helt slut. Dem gick hem lite över tolv och jag dunsta ner i sängen! Somnade direkt igen. Najs..

På fredag ska jag jobba lite extra, sus på jobb ville åka till malmö festivalen med M så jag ställde upp och sa att jag kunde följa med, man måste nämligen vara två personal på en sån lång resa. Så 11-17 jobbar jag extra på fredag och är på malmöfestivalen :) Kan ändå bli roligt tror jag! :)

Helgen bjuder på mera jobb!!

Nu ska jag gå, försöka ta tag i disken och bråka lite med den!!
Och ringa och påminna :)
Ha det fint!

Ciao Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0