Söndag

Ja, oftast är ju söndagarna rätt tråkiga!!!
För oss blir det oftast storstädning på söndagarna :P för då är vi oftast lediga tillsammans, men shii fick vi! Nu när jag bytat jobb/bytat schema har vi inte samma arbetshelger! Blää.. Så nu går vi om varann... Denna helgen har jag varit ledig och Adrian har jobbat, och nästa helg jobbar lilla jag och han ligger hemma och gottar sig!!
Ev. ska jag byta med en arbetskamrat, vill gärna se Adrian något på helgerna så man kan hitta på något tillsammans! :)

Nu i veckan började jag självständigt på nya jobbet, gick oväntat bra och jag trivs någorlunda! Vill dock byta yrke helt och hållet. Trött på vården, trött på tiderna, trött på att alltid ha ryggont!
Nästa projekt i mitt liv är att skaffa mig ett helt annat jobb än vad jag har idag!

Imorgon ska jag åter igen jobba, 8-17.. Drygt.. sen tisdag 17-08.

Ska bli fint väder ons-fredag :) och DÅ är jag ledig :) Har bara personal möte på onsdag 15-17 så det är rätt okej..
På torsdag ska jag till sjukgymnasten på förmiddagen sen tvätta 16-20.. Nina ska också komma förbi en stund :)
fredag vet jag ännu inte riktigt vad som händer, inte kollat kalendern! :s Missar alltid något då jag aldrig kikar i den :s Aja.. :)

I fredags satt jag hemma ensam :) Och kollade på film och så.. Var rätt trött med tanke på att jag jobbade 8-17 den dagen, så somnade rätt tidigt :) Skönt det med ibland :)
Adrian slutade nio i lördags morse, men väckte mig inte försen vid halv tolv. Skönt med riktigt sovmorgon ibland :)
Senare mot dagen dejta jag sussi <3 Helt underbar tjej jag lärt känna på senare dar via kompisar.. Helt underbar och hon är så lik mig i sättet.. Lite sådär pojk/flicka! Perfekt! "Normala" tjejer kommer jag inte alls överens med, helt olika tankar om vänskap. Finns så så många falska tjejer som man stött på under livets gång. Inget trevligt kan jag säga! Självklart finns det såna killar också, men jag kommer konstigt nog mycket bättre överens med killar. Mina bästa vänner är killar, med nancy som undantag som också är lite av en pojk/flicka :)
Efter dejten med sussi gick jag hem till mor min, mös en massa med lillebror såklart :) När jag stiger in genom dörren och han får syn på mig skiner han upp som solen själv, så himla härligt att se :) Guu vad jag älskar honom!!! Sen kom lillasyster Lizette vid tio snåret (hon skulle sova hos mig) så vid tolv kör mamma oss till statoil och sen hem :)
Satt och snacka lite i köket (Hon har varit i kosovo i fem veckor, så inte sett henne på lääänge) sen tänkte vi se en film, slog på "mama mia" men det slutade med att vi scrapbooka till kvart över fem imorse :) YaY!! vi fastnade totalt.. Men Adrian blev dock glad när han kom hem imorse, jag gjorde ett fint kort till honom :) Haha... 14 år igen <3 ;P
Steg upp vid halv elva ungefär, för Miro och Robban skulle åka tillbaka till Falun idag =(så dem kom och tog en kopp kaffe och skulle säga hejdå. Så himla jobbigt :'( Vi sa hejdå och dem gick mot bilen.. Men robban kom upp igen, dem glömde lämna av mina kläder som miro haft under tiden dem var här.. Jag följde med för att ännu en gång säga hejdå till Miro, och hon såg mig men börja pilla med radion och jag såg att hon knappt kunde hålla tillbaka tårarna, och jag öppnar bildörren och börjar stortjuta!! Så vi omfamna varann och bara grät.. hehe.. Guu va jobbigt det var!!!! Nu dröjer det väl innan man ser dem igen :( :( Usch ja!!

Efter en stund gick jag och Lizette och handlade lite till frukosten. Jag gjorde äggmackor till oss allihop, Mig, adrian och lizette riktigt gott men mättande!!!
Lizette åkte hem vid fyra och jag kollade klart på programmet vi såg och sen började jag och addo storstäda :) skönt nu när det är klart, men måste dock diska efter maten! Gjorde ryggbiff m. vitlökskroketter, grönsaker och basilika/bearnässås :) ap gott... Blev lite över så jag ska ha med till jobbet imorgon :) Mums!!
Får diskmaskin om 2 veckor :) Och renoveringen av badrummet händer inom loppet av 3 veckor :) Najs!! <3
Nu ska jag duscha sen se filmen "The notebook" den sägs vara bra :) enligt sussi.. Hehe <3

Ha det underbart allihopa!

Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0