Längesedan....!!

Ja det var ett par veckor sedan jag skrev sist, får nog börja bättra mig på det! Sitter inte ofta vid datorn längre, och det har mycket med att jag inte har någon TID över, och för att jag faktiskt fått minskat intresse... :/ Men ska åtminstonde försöka skriva lite oftare här..

Så vad har då hänt?
Jo bor kvar i Eslöv, trivs riktigt bra.. Nästan helt klar med vad som ska göras här :) Ska dock måla en list i köket och sen sätta upp stången som man hänger köksredskapen på, om ni förstår vet i katten! Men iallafall :) Och om ca 2 veckor kommer dem och installerar vår diskmaskin, äntligen slipper vi diska för hand :):) Najs..
I förrgår köpte vi nytt köksbord också :) Ett ekbord med läderstolar ifrån jysk, riktigt fint var det :) Jag blev super nöjd.. Nu ska vi bara inhandla ett nytt vardagsrumsbord då det är förstört av olika anledningar (!!) Suck..

Miro och Robban är nere på besök ifrån Falun, så vi umgås väldigt mycket med dem :) Superroligt... Bara drygt när man ska till jobbet och inte har tid för dem =( Dem åker hem på söndag nämligen.. Hoppas dem flyttar ner snart som planerat!! Riktigt härliga människor!! <3

Slutat på mitt jobb har jag också gjort, klarade inte av brukaren som jag hade av olika anledningar (!!) kan inte skriva mer här inne...!! Men jag har fått ett annat jobb, som personlig assistent också men för en annan brukare.. Gått bredvid förra veckan samt igår kväll, och det gick riktigt bra! Men det är mycket att komma ihåg och har att göra exakt hela tiden! Hehe men det är skönt, tiden går snabbare! Ikväll har jag min första ensam natt där, 16-08 så lite nervös är jag dock men ska säkert gå jättebra :) Jag ser positivt på det!! :)

Även börjat hos sjukgymnast för några veckor sedan, som sagt har jag haft huvudvärk från och till sen i januari, och dem tror att det har med spänningarna i axlar och nacke som utbryter huvudvärk. Men nu sen jag bytade jobb har jag inte haft huvudvärk på flera dagar *Peppar, Peppar, ta i trä* Och det känns otroligt skönt!! Kanske har med att jag inte alls trivdes på mitt förra jobb(!?) Hoppas att det har med det att göra så jag kan börja leva normalt igen och inte bli styrd av min huvudvärk.. Går regelbundet nu till sjukgymnast och om det inte hjälper ska jag ev. få akupunktur.. Får hoppas något hjälper i varje fall! :) Tänker positivt.. :)

den 4 september firar jag och Adrian 4år tillsammans, och Daisy fyller 2 år den 9 september, vi har planerat länge att fira det, för det har alltid blivit fjasko de senaste åren av olika anledningar.. Hehe.. men skulle firat detta året, MEN Adrian åker på läger i 10 dagar med skolan, på båda dagarna är han borta förstås! Vi får fira det innan eller efter :) Han kommer ju inte kunna ha mobilen ens med sig i kebenekajse.. :/ Ska vandra i 10 dar, roligt! :)

I fredags den 7:e augusti hade vi inflyttningsfest :) Blev en hel del människor och träffade en del som jag inte träffat på länge! så det var dunderroligt.. Vi började vid nio och höll på tills fyra, så roligt hade vi banne mig! :) Lyckad fest!!

Nu ska jag gå, ska duscha och lite så och fixa blommorna på balkongen! Mina rosor börjar blomma ut :) Vi hörs en annan dag! Jag lovar att försöka skriva oftare! :) Ha det bra!

Ciao Bella! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0